Glitter Words

Tuesday, February 14, 2012

Genting Theme Park

Aritu cameron highland ni ke genting highland plak..berjalan je kojenye kami anak beranak kan..hehehe :D

Actually saje aku nak amik angin jalan2 bawak echa disamping merehatkan badan lepas baik dari sakit. Dari 30 hingga 4 februari aritu aku seminggu berdiam di kg, sbb demam n keadaan aku yg mabuk teruk. seminggu sebelum tu ank aku yg demam. lepas die dah baik cume belum spenuhnye aku plak take over. kesian en. hubby penat melayan kerenah orng sakit..smp tahap max la kesabarannye! so aku decide nak balik kg jelah, biarla mak ayah aku yg jage aku, xnak susahkan en.hubby. bunyi mcm orng merajuk je kan..mmg ade sikit insiden kecik ati n merajuk pun mase tu..huhuu ;'(.

lepas dah seminggu kat kg n keadaan aku n echa pn dah semakin baik, selera pn dah ok boleh makan, en.hubby ajak aku balik putrajaya ari sabtu tu. dah lame sangat kat kg katenye riso die tinggal umah lelame. padahal mase tu masih ade 3 ari lagi baki cuti maulidur rasul n thaipusam. sbg isteri mithali yg akur dengan kata2 suami..(ececece!) aku pn bersetuju utk balik putrajaya walaupun ati xpuas lagi bermanje ngan mak ayah..huhuuhu. lgpn aku terkenangkan kain baju yg penuh sebakul xberbasuh sbb balik kg aritu kan rushing merajuk punye pasal kan ...heheh :P

dah terpanjang plak intro..ok terus kepada cerite jalan2 genting theme park! aku pegi sane pade 6.2.2012 aritu. boring2 duk umah pagi tu ajak en.hubby gi jalan2. mulenye aku cadang nk p picnic kat sungai/jeram. nak main air..tp en.hubby kate leceh plak malas die ajak p genting. like i told b4 sbb aku ni kan istri mithali maka aku pun akur..heheh so kami pn siap2 nk p genting. dlm kul 11 gitu kami gerak. hajatnye nak main indoor je sbb keadaan aku n echa yg kecik lagi..kalo outdoor games ape je yg kami leh main. n en.hubby plak xmo die main sorang2 xbest katenye.

jom layan gambar..














lagi gambar tgk sini jalan2 genting theme park

No comments:

Post a Comment