Glitter Words

Friday, January 25, 2013

SALAM..

mowning peeps..

salam tahun baru 1434H..pergh lame giler xupdate blog..hahaha. aku ade je alhamdulilah masih diberi kesempatan bernafas di bumi Allah cume keterbatasan waktu yg wat aku xde mase nak update. :P

Alhamdulilah on 24 July 2012 aku da selamat besalin baby gegil lagi..ALEEYA AMANI name oleh papanye .. kalo ikut aku nk bongsu kan je tp tgk keadaan dulu la caner kalo da allah nk bg rezeki ank lg terima ajela..

Ni nak cite dalam mase aku 'menghilang' dr arena mengarut aka ss dlm blog sendiri ni macam2 terjadi.. taun 2012 mmg taun yg plg xbesh dalam idup aku kecuali satu je the best moment eva adik eya lahir..yg lain sume xbesh..tragedi Oktober...'smp matipun engkau xkan ku lupakan' (sile nyayi ikut rentak lagu kangen band)..hihi. yang ni malash nk cite bkn malash exceli xperlu cite utk menjage org2 tertentu..only org2 kesyg aku je yg tau cite ni. to org2 berkenaan tq so much for the strenght, honesty, advice n love given...im so lucky to have all of u in my life..utk abg sy di Menara Petronas macih sbb sll ada bila saye sedih...napela u cepat sgt kalo x.....hehehe..
 
meh i tunjuk pic beby i..jeng..jeng..jeng
*
 
 
*
 
 
 
*
 
 
 
*
 
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
 
*
 
 
 
*
 
 
 
*
 
 
 
*
 
 
 
*
 
 
 
 
*
 
 
 
 
*
 
 
 
*
 
 
 
 
COMEL KAN?? OF COZ LA MCM MAK DIA..HAHAHA :p
 

No comments:

Post a Comment